Nyereményjáték győztesek beszámolója I. rész

Szülők lapja

Hírek, érdekességek

2010. márciusban nyereményjátékot hirdettünk, melyben 2 család nyert 4 nap/3 éjszakás üdülést az ausztriai Sonnenpark Hotelben és a hozzá tartozó Sonnentherme élményfürdőben. Az egyik család már igénybe is vette a nyereményét és megírták nekünk a tapasztalataikat, élményeiket.

Élményeink a Hotel Sonnenparkban - 2010. május 19-22.

Már a megérkezésünkkor feltűnt, hogy ebben a szállodában valóban minden a gyermekekről szól. Ezt a kicsik is megérezték, és amíg mi a recepciónál a bejelentkezést intéztük, ők azonnal felpattantak a hallban sorakozó kisautókra. Majd a vacsora következett, amiről rögtön a „terülj, asztalkám” jutott az eszünkbe. A salátabártól kezdve a főtt ételeken keresztül a süteményekig mindent megtaláltunk, ami a "szemnek, s szájnak ingere". Az étteremből a gyerekek azonnal leszaladtak a Sunny Bunny klubba, és kezdetét vette az önfeledt játszadozás. A legjobban a színes labdákkal teli medencét élvezték…

Külön örömünkre szolgált, hogy a szobánkban elhelyezett üdvözlő képernyőn név szerint köszöntötték a családunkat vendéglátóink, majd ugyanitt megnézhettük a szállodáról szóló tájékoztatót, amely nagyon jól jött, mert hirtelen azt sem tudtuk, mit próbáljunk ki a gazdag kínálatból. Másnap, a bőséges és finom reggeli után meglátogattuk a Sonnentherme fürdőt, amelyhez mindegyikünk külön fürdőköpenyt kapott. A gyerekek szemmel láthatóan élvezték a lezser öltözéket és a mezítláb szaladgálást… A fürdőbe lépve ismét a "bőség zavarában szenvedtünk", de a gyerekek hamar megoldották a problémát: azonnal megindultak a Babyworld medencéi felé. A biztonság kedvéért gyorsan beszereztünk nekik egy-egy pár Sunny Bunny figurás karúszót.

Először a hullámfürdőt próbáltuk ki, utána a kicsiknek való sekély medencéket, ahol igénybe vettük a kis csúszdákat is. A gyerekek hol velünk együtt csúszdáztak, hol pedig külön-külön - ez utóbbi esetben persze egyikünk elkapta őket a csúszdák végén. Amint a kép is tanúsítja, jó mulatság volt!
Beültünk a pezsgőfürdőbe is, jól esett a kellemes bizsergés! Másnap délelőttre babysittert kértünk, így kipróbálhattuk a nagy csúszdákat, a Wildbach-ot és a Silent Dome hidromasszázsát, és még sorolhatnám…

A szálloda kabalafigurájával, Sunny Bunny-val minden nap személyesen találkoztunk, főként a reggeli torna és az esti tánc alkalmával. Rita és Petike hamar összebarátkoztak vele, nagyon kedves volt, és selymes a bundája! Délutánonként pedig kimentünk a kicsikkel a kertbe, ahol etethették a nyuszikat finom salátával és egyéb – helyben termesztett – kerti zöldségekkel. Persze onnan sem volt könnyű távozni, mert a nyuszikon kívül annyi új kerti játék várta ott a gyermekeinket, hogy azt sem tudták, melyikhez szaladjanak, mindegyiket egyszerre akarták kipróbálni!

A sok élménytől és szaladgálástól a kicsik bizony alaposan elfáradtak. A délutáni alvást úgy oldottuk meg, hogy biciklitúrára mentünk velük. A kényelmes bicikli-utánfutó jól védte őket a széltől, és jól látták onnan a környéket – egy pár percig, mert bizony hamar elaludtak. Mire a túráról visszatértünk, ki is pihenték magukat, olyan kényelemben volt részük. Mi pedig nyugodtan tekerhettünk, beszélgethettünk, teljesen stresszmentesen… még a hűvös, szeles időjárás sem zavart bennünket.

Azt hiszem, még jó néhány oldalt tudnánk írni a rengeteg élményről, hiszen olyan kényeztetésben volt részünk, amiről eddig nem is álmodtunk. Örülünk, hogy az Önök segítségével mi is eljuthattunk ide!